Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Τσεκ πλιζ...‏

Την Κυριακή που μας πέρασε πήγαμε για φαγάκι στα Καλύβια... Κιλά παϊδάκια (είμασταν και μεγάλη παρέα!!), κοκορέτσια (λίγο πιο ψημένα να ήταν μόνο..), όλα υπέροχα!!
Ώσπου στο τέλος ήρθε η ώρα να πληρώσουμε!! Οι τιμές πολύ καλές!! Ζητώντας τον λογαριασμό επισημάναμε στον σερβιτόρο να μας φέρει και την απόδειξη μαζί, μιας και περνάει στην εφορία..
Και κάπου εδώ ξεκινάει η οδύσσεια της κακόμοιρης απόδειξης!! Όπως ήταν αναμενόμενο, η απόδειξη δεν ήρθε.. Το περιμέναμε, καθώς είναι τακτική πολλών εστιατορίων να προσπαθούν να αποφύγουν να σου δώσουν απόδειξη ελπίζοντας ότι δεν θα την ζητήσεις.. Εμείς όμως είμασταν αποφασισμένοι να την πάρουμε! Οπότε, υπενθυμίζουμε στον σερβιτόρο να μας την φέρει.. ΟΚ, λέει αυτός και φεύγει.. Και καθώς η ώρα περνούσε, δεν εμφανιζόταν.. Λέμε σε έναν άλλον (που έμοιαζε με υπεύθυνο στον όροφο που είμασταν) για την απόδειξη.. Φυσικά και αυτός λέει ΟΚ και συνεχίζει την δουλειά του.. Μετά από λίγο, και ενώ φυσικά η απόδειξη δεν ήταν πουθενά, τον ξαναφωνάζουμε και του ζητάμε την απόδειξη για άλλη μια φορά.. Οπότε και αυτός, αφού κάνει ότι ψάχνει, λέει το κορυφαίο:

-"Ο σερβιτόρος που σας σέρβιρε έχει σχολάσει και την έχει πάρει μαζί του"!!!!!!!
-"Ε, και τώρα τι θα γίνει?" Ρωτάμε εμείς, που σε καμιά περίπτωση δεν γινόταν να πιστέψουμε αυτή την εκδοχή..
-"Θα πρέπει να τον βρούμε και να τον γυρίσουμε πίσω" μας λέει αυτός..
-"Κάντε το τότε για να φύγουμε κι εμείς".. Ανταπαντάμε φανερά ενοχλημένοι αλλά και δείχνοντας ότι είμασταν αποφασισμένοι να μην φύγουμε διαφορετικά..

Λίγο αργότερα λοιπόν, ο σερβιτόρος που "είχε σχολάσει" ήρθε στο τραπέζι μας με την απόδειξη και προσπαθώντας να δικαιολογηθεί... Στις παρατηρήσεις μας για το ότι μαζί με τον λογαριασμό θα έπρεπε να έρχεται και η απόδειξη, έκανε τον ανήξερο, "εγώ είμαι απλά σερβιτόρος" και τα σχετικά...

Τελικά, mission accomplished!

*να ζητάτε πάντα αποδείξεις όταν είστε για φαϊ.. Μπορείτε να τις βάλετε στην φορολογική σας δήλωση.. Και αν δεν θέλετε, να τις παίρνετε και να τις δίνετε σε μένα!!!
**εξίσου υπέροχο σκηνικό μου έχει συμβεί σε τσιπουράδικο που σου έφερναν λογαριασμό που κατά λάθος δεν είχαν βάλει κάποια πράγματα, τυχαία τα πιο ακριβά.. Το λάθος βέβαια αυτό δεν επαναλαμβανόταν όταν ζητούσες να πληρώσεις, όπου ο λογαριασμός ήταν σωστός (και διαφορετικός από την απόδειξη).. Έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου να πάω μια φορά, να αφήσω τα λεφτά που θα γράφει η απόδειξη και να φύγω... Ακόμα δεν το έχω κάνει, αλλά θα γίνει και αυτό!!

32 σχόλια:

next_day είπε...

μα καλά...γυρίσατε το παιδί πίσω...τς..τς...τς.... :p
έχεις δίκιο πάντως!Θα πρέπει και να ζητάμε αποδείξεις και να τσεκάρουμε ότι είναι σωστές! Και όχι μόνο στις ταβέρνες, αλλά παντού!!!
Χιουμοριστική και ταυτόχορονα ενημερωτικότατη η ανάρτηση σου κι πολύ την χάρηκα!
Φιλί γλυκό!
Την καλημέρα μου!

ypnos είπε...

I dare you to prove me wrong, αλλα υπαρχουν ακομα ταβερνες που χρεωνουν το κουβερ - κατι που, εαν δεν κανω λαθος, εχει απαγορευθει εδω και 1-2 χρονια?

Αυτα κι αλλα πολλα ομως, Ελληνες γκρινιαριδες ειμαστε και παντα διαμαρτυρομαστε οτι δεν εχουμε τουρισμο..

Σε κανει να αναρωτιεσαι ποιος κοροϊδευει ποιον σωστα?

Στα Καλυβια εχω φαει απο τους καλυτερους γυρους μεχρι στιγμης :D

Καλησπερες monsieur,

-d

Γιώργος Τ. είπε...

next_day,

καλημέρα! Πιο πολύ από οτιδήποτε άλλο με εκνευρίζει αυτή η προσπάθεια κοροϊδίας που γίνεται... Πάντα πρέπει όντως να ζητάμε απόδειξη, ειδικά όταν μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε και στην δήλωσή μας!

Γιώργος Τ. είπε...

YpNoS,

πλέον το κουβέρ έχει αλλάξει όνομα και λέγεται ψωμί!! Θα ήθελα μια φορά πραγματικά στην παραγγελία μου να τους τονίσω ότι δεν το θέλω, έτσι για να δω τι θα κάνουν (και γενικότερα και στην τιμή), αλλά ρε γαμώτο, μου αρέσει να τσιμπάω απ' αυτό!
Το αστείο στο παραμύθι των ταβερνιάρηδων με τον τουρισμό είναι ότι στην πραγματικότητα δεν μπορούνε να βασίζονται στους τουρίστες που πλέον έρχονται προετοιμασμένοι εδώ και όταν κάθονται να φάνε παίρνουν μία πατάτες και μία χωριάτικη 4 άτομα! Οπότε χτυπάνε γενικά στις τιμές (στα τουριστικά μέρη πάντα)!
Στα Καλύβια πάντως οι τιμές ήταν πολύ καλές και τα παϊδάκια καταπληκτικά!! Γύρο δεν δοκίμασα, αλλά θα το θυμάμαι για την επόμενη φορά!!
Καλημέρα!!

Σταλαγματιά είπε...

Εγώ το έχω κάνει.
Σε καφετέρια που συχνάζω κάθε φορά ή δεν θα μας έφερναν καθόλου απόδειξη ή θα έφερναν μία που θα έλεγε σύνολο 3 ευρώ. 3 καφέδες από ένα ευρώ.
Κάποια μέρα που είχα και λίγο τα νεύρα μου :)) είπα στην κοπέλα που μας σέρβιρε τους καφέδες : Θέλεις να σε πληρώσω το ποσό της απόδειξης ή θα μου φέρεις την σωστή;
Και τι μου απαντάει;
Δηλαδή τώρα θέλεις σωστή απόδειξη;
Τι απάντηση δηλαδή έπρεπε να της δώσω;
Αλλά δεν φταίει αυτή, η πολιτική του καταστήματος ήταν τέτοια.
Να γλυτώνει το φπα θαρρείς κι εμείς το γλιτώνουμε πουθενά.

Αυτά τα λίγα :)))

Φιλιά φίλε Γιώργο !

Σταλαγματιά είπε...

ααααα ξέχασα!!
Η Αναστασία είμαι, τόσο καιρό που λείπεις είναι λογικό να μην το ξέρεις ;)

Γιώργος Τ. είπε...

Σταλαγματιά,

Αναστασία μου, όντως λείπω καιρό, αλλά ελέγχω τα πράγματα!! Τι νόμιζες?? Φυσικά και έχω γνώση της αλλαγής σου!
Καταλαβαίνω την πολιτική των εκάστοτε καταστημάτων, αυτό που δεν ανέχομαι είναι τις ηλίθιες δικαιολογίες.. Όπως η κοπέλα που αναφέρεις.. Από την στιγμή που ζητάς κάτι, τελείωσε.. Πρέπει να το κάνει? Τι ηλίθια απάντηση ήταν αυτή??? Φυσικά και θέλεις την σωστή απόδειξη.. Ε, ρε εφοριακός που σας χρειάζεται... Να τρέχεται και να μην φτάνετε!! Συγχήστηκα πάλι!!!!
Φιλιά Αναστασία μου!!

Raven είπε...

Τα ξέρω, τα έχω ζήσει, έχω κάνει καυγά απείρων διαστάσεων επειδή *νόμιζαν* ότι θα το αφήσω έτσι και πάει λέγοντας...

Πλέον έχω αποφασίσει πως δεν θα διανοηθεί καν κάποιος να προσπαθήσει να με πιάσει μ@λ@κα για κανέναν λόγο. Ειδικά όταν δεν έχουν καν έναν καλό λόγο να μου δώσουν, αλλά βασίζονται στο νταβατζιλίκι ή στο ότι εγώ θα βαρεθώ και τα εγκταλείψω π.χ.

Δεν εγκαταλείπουμε ΠΟΤΕ! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Φιλιά

Γιώργος Τ. είπε...

Raven,

ακριβώς!! Δεν εγκαταλείπουμε ΠΟΤΕ!!!
Φιλιά!

Crazy Tourists είπε...

Έτσι είναι!! Απόδειξη και πάλι απόδειξη!!!

Τρελοτουρίστρια

YpNoS είπε...

Ψωμι, παιδεια, απεργια..

Ναι το εχω παρατηρησει οτι το εχουν καλυψει εντεχνως! Τα θελει κι ο !~@$# μας ομως :p
Τους ταβερνιαρηδες που χαμογελουν να φοβασαι και ειδικα αυτους που θελουν να "τα αφησουμε ολα επανω τους" (την πατησαμε ετσι σε μια γερμανικη μπυραρια, ο θεος να την μπυραρια, στην Αγ. Σοφιας στην Θεσσαλονικη πριν πολλα πολλα χρονια οπου ακομα και το κερασμενο γλυκο μας στοιχισε 10.000 δρχ τοτες)..
Οι ξενοι εχουν παρει χαμπαρι τι παιζει αν και εχουν μια εντελως διαφορετικη παιδεια και διαιτα.. Θυμαμαι τους Γερμανους στον Πορο να μπαινουν στο σουπερ μαρκετ και να αγοραζουν μια φετα καρπουζι ενω ο κλασσικος Ελληναρας θα αγορασει το πιο μεγαλο, αφου βεβαιως βεβαιως ελεγξει αν κανει τον σωστο ηχο!, και θα πεταξει το μισο επειτα απο λιγες ημερες :D

Το ψωμι ειναι αναγκαιο ειδικα εαν ειναι και ψημενο με λιγο λαδι ;) Πεινασα ;\

Θα ρωτησω την μητερα μου, καθως ο αντρας της εχει σπιτι στα Καλυβια, απο που πηραμε εκεινον τον ωραιο γυρο και θα επανελθω προς ενημερωση και γευστικες ακολασιες :p

lena_zip είπε...

Αυτό γίνεται και στα κομμωτήρια. Εμείς οι γυναίκες κάνουμε υψηλούς λογαριασμούς. Και επειδή αυτά μπαίνουν στη δήλωση, η αγαπητή κομμώτρια της γειτονιάς κρατάει τις αποδείξεις για τον εαυτό της και τους οικείους της.
Και μετά μας τη λέει γιατί αραιώσαμε τις "επισκέψεις".

Απόδειξη και με θράσος αν χρειαστεί για να την πάρουμε σωστή.

manetarius είπε...

χαχαχαα... απίστευτη δικαιολογία!!!!
Άκου την πήρε μαζί του!!!

mahler76 είπε...

μα όντως περνάνε οι αποδείξεις στην Εφορία? δεν το είχαν καταργήσει πάλι αυτό?

Skouliki είπε...

συμφωνω
επισης θυμαμαι καλοκαιρια στα νησια δεν δινουν αποδειξη αλλα το χαρτακι της παραγγελιας
και μετα αν το ζηταμε εμεις γινομαστε και παραξενοι
φιλακια καλο σκ

Γιώργος Τ. είπε...

Crazy Tourists,

αγαπάς την Ελλάδα? Απόδειξη!!!! Τότε το κοροϊδεύαμε, τώρα το κάνουμε!! Καλημέρα!

Γιώργος Τ. είπε...

YpNoS,

χεχε!! Δώσε πληροφορίες!!
Μου έχει κάνει κι εμένα εντύπωση ο τρόπος που ψωνίζουνε οι ξένοι.. Στην αρχή τον θεωρούσα τσιγκούνικο, πλέον όμως το βλέπω πρακτικότατο..
*ψημένο ψωμάκι με λαδάκι και ρίγανη... Χμ... Πείνασα πρωινιάτικα!

Γιώργος Τ. είπε...

lena_zip,

θίγεις ένα μεγάλο θέμα που ποτέ δεν κατάλαβα απόλυτα (τις τιμές των κομμωτηρίων και όσα είναι διατεθιμένες να χαλάσουν οι γυναίκες σε αυτά).. Όπως και να 'χει, πρέπει να ζητάμε απόδειξη.. Χωρίς θράσσος, είναι δικαίωμά μας.. Θράσσος έχουν αυτοί που κάνουν τις πάπιες..

Γιώργος Τ. είπε...

manetarius,

και ο κακόμοιρος αναγκάστηκε να επιστρέψει για να μας την δώσει.... Άντε μην συγχηστώ πρωί πρωί.. Μου φτάνει που πεινάω!!

Γιώργος Τ. είπε...

mahler76,

απ' ότι ξέρω παιρνάνε από φαγάδικα.. Δεν έχω ακούσει κάτι για κατάργηση... Μη μου λες τέτοια και μαζεύω ακόμα και από την τυρόπιτα που παίρνω το πρωί!!

Γιώργος Τ. είπε...

Skouliki,

καλημέρα! Το χαρτί παραγγελίας είναι το κλασικό! Όχι μόνο στα νησιά, παντού.. Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι δεν ζητάνε ποτέ απόδειξη.. Και πράγματι, μας έχουν κάνει να νιώθουμε παράξενοι αν κάνουμε το αυτονόητο..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΖΗΤΗΣΕΣ.Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

Fri είπε...

Καλά κάνατε, έτσι δυναμικοί για τα δικαιώματά σας!
Έκπληξη πάντως μου έκανε όλο αυτό που περιγράφεις...
Σε όποιο μέρος έχω πάει τελαυταία μας τις φέρνουν τις αποδείξεις, κι αν δεν το κάνουν με το λογαριασμό τις φέρνουν αμέσως όταν τους το επισημάνεις.
Είναι μάλλον διαφορετικό το σκηνικό στην επαρχία ή για να ακριβολογώ εκεί που δε συχνάζουν οι Αθηναίοι. Ίσως η ευγένεια να είναι απαραίτητη τότε γιατί η πελατεία δεν είναι σίγουρη, τι να πω?

Την καλησπέρα μου :)

Γιώργος Τ. είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

ακριβώς! Η κοροϊδία είναι αυτή που ενοχλεί περισσότερο από κάθε άλλο..! Καλυμέρα!

Γιώργος Τ. είπε...

Fri,

δεν πιστεύω ότι έχει να κάνει με την Αθήνα και τους Αθηναίους το όλο φαινόμενο.. Κυρίως έχει να κάνει με κουτοπόνηρους ανθρώπους, και αυτοί βρίσκονται παντού! Μου κάνει εμένα έκπληξη που όπου πηγαίνεις δεν έχεις δει τέτοια φαινόμενα!! Μήπως έχεις το παρουσιαστικό εφοριακού?!?!?!!
Καλημέρα!

NdN είπε...

Γεια σου Γιωργο,

μερικές φορές γίνονται τελείως γραφικοί στις δικαιολογίες τους όχι μόνο οι ταβερνιάρηδες, αλλά και πολλοί ακόμα ελεύθεροι επαγγελματίες. Καλά κάνατε και περιμένατε να την πάρετε, αφενός μεν πρέπει και αυτός να πληρώσει φόρο (γιατί αλλιώς το μερίδιο του θα το πληρώσυμε εμεις) και αφετέρου αφού πληρώσατε έπρεπε να την πάρετε.

"Μαγκιές" ελληνικές και μόνο, που δύσκολα θα αλλάξουν αν δεν το επιβάλλει ο καταναλωτης/πελάτης.

KitsosMitsos είπε...

Πάρα πολύ σωστός.
Εγώ συνήθως του λέω Να μου φέρουν την απόδειξη(όχι λογαριασμό) για να τους πληρώσω.
Όσο για το χάλασε το μηχάνημα, έφυγε ο σερβιτόρος, την πήρε ο αέρας κτλ σε άλλους :-)

Miss Pink είπε...

προ αμνημονεύτων χρόνων έκανα καριέρα σε ένα καφέ :Ρ
εκεί λοιπόν είχαμε ένα κουτί όπου κρατούσαμε τις αποδείξεις.
δίναμε λοιπόν τις παλιές εφόσον ταίριαζε το ποσό!
μέσα στα καθήκοντα μας λοιπόν ήταν και κάθε 1 ώρα περίπου να κοιτάμε όλες τις αποδείξεις και να πετάμε τις παλιές.
δεν είναι άπλά κουτοπονηριά λοιπόν..
είναι "τέχνη" :ΡΡ
καλό σου βράδυ

Miss Pink είπε...

(τώρα που ξαναδιάβασα τι έγραψα έχω να πω, πως λείπουν μερικά ΛΟΙΠΟΝ :ΡΡΡΡ
τζάμπα η 3η δέσμη) :ΡΡΡ

Γιώργος Τ. είπε...

NdN,

ακριβώς! Αν δεν το επιβάλλει ο καταναλωτής δεν θα αλλάξουν ποτέ αυτά! Αλλά αυτή η γραφικότητα είναι που με τρελαίνει!
Καλημέρα!

Γιώργος Τ. είπε...

KitsosMitsos,

αυτό θα πρέπει να κάνω κι εγώ από δω και πέρα! Την απόδειξη αλλιώς δεν πληρώνω.. Η καλύτερη (και αποτελεσματικότερη) αντιμετώπιση της κατάστασης!

Γιώργος Τ. είπε...

Katerina,

ΛΟΙΠΟΝ (:D), υπάρχουν μερικές διαφορές στην τότε εποχή με την τώρα! Φορολογικές διαφορές! Αλλά και πάλι, αυτό συμβαίνει και τώρα και αν κάποιος απλά ρίξει μια ματιά στην ώρα που κόπηκε η απόδειξη θα το καταλάβει..! Από την άλλη όμως, από την στιγμή που παίρνεις την απόδειξή σου, δεν έχεις λόγο να παραπονεθείς, ακόμα κι αν η απόδειξη αυτή έχει κοπεί για άλλον.. Η κουτοπονηριά που αναφέρω έχει να κάνει με τις δικαιολογίες που κατά καιρούς ακούγονται! Στις ηλίθιες δικαιολογίες που προσβάλλουν την νοημοσύνη μου.. Όχι στην τέχνη!
Καλή σου μέρα!