Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Είμαι καλά!!



Το χειρότερο ξέρεις πιο είναι? Να γράφεις τόση ώρα και τελικά η δημοσίευση να βγαίνει κενή!! Άουτς!! Πάμε πάλι από την αρχή!

-2 μήνες μετά την τελευταία μου ανάρτηση (ουόου)!!
-Είμαι αδικαιολόγητος, I know, αλλά πέρασα πολλά!! Αντι-ιντερνετιακή φάση (με μόνες εξαιρέσεις το downloading και το πόκερ στο FB!), μη-φάση γενικά, πολλή δουλειά (αλήθεια!!), τρέξιμο....
-Χθες κατά κάποιον τρόπο κατέρρευσα (μην φανταστείς τίποτα τραγικό, απλά κοιμήθηκα από το μεσημέρι και ξύπνησα για να ξανακοιμηθώ, χάνοντας ουσιαστικά όλη την χθεσινή μέρα), οπότε από σήμερα γενική νέα αρχή!!
-Θα επιστρέψω σε καλύτερους ρυθμούς, that's a promise!

*την προηγούμενη φορά τα είχα γράψει πιο ωραία... Τώρα θα κάνω και copy για να μην χαθούν και πάλι!!
*(update 30 δευτερόλεπτα αργότερα).... Δεν χρειάστηκε η αντιγραφή! Mission accomplished!

24 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Άντε να δούμε αν αυτή η υπόσχεση θα τηρηθεί :)))

Κομμένο το πόκερ στο FB και ξεκινάς από τώρα bloging :))
ή αλλιώς τίποτα, καθόλου ίντερνετ :)))

Θα σε βάλουμε εμείς σε μια τάξη :)))

Φιλίιιιιι

Raven είπε...

Επιτέλους, αποφάσισες να μας τιμήσεις με την παρουσία σου, αγαπητέ; Μας είχες λείψει καλέ! Καλώς ήρθες και φιλιά!

NdN είπε...

Πέρασες μια κανονική μετα-καλοκαιρινή φάση!

Καλώς επέστρεψες!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΕΛΕΙΨΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ.ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Γιώργος Τ. είπε...

Αναστασία,

δεν κόβεται το πόκερ (σαν το σεξ της Θεοπούλας ένα πράγμα)!!! Αν το κόψω στο FB θα το αρχίσω στο καζίνο και δεν λέει!!!!
Επέστρεψα για τα καλά!! Θα δεις!!
Φιλιά!!

Γιώργος Τ. είπε...

Raven,

με συγκίνησες τώρα!! Σας έλειψα?? Δεν το πιστεύω..!
Φιλιά!!

Γιώργος Τ. είπε...

NdN,

λες? Ίσως να είναι κι αυτό! Και με το που έβγαλε (λίγο) ψυχρούλα, να 'μαι πάλι!! Χεχε!

Γιώργος Τ. είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

σε ευχαριστώ πολύ!! Καλό χειμώνα και σε σένα!! Είναι μακράν η αγαπημένη μου εποχή και πάντα χαίρομαι όταν χειμωνιάζει!!

kat. είπε...

σαν τα χιόνια..
κοντομάνικα φορούσαμε όταν είχες ανεβάσει το τελευταίο σου ποστ!
περνάω πάντως μια παρόμοια φάση!!!!!!!!!!!!!!

Skouliki είπε...

μην αγχωνεσαι μμωρε

κοιτα να περνας καλα και εμεις εδω ειμαστε

χαρηκα που σε ειδα :)

lena_zip είπε...

Δηλαδή τι παραπάνω πρέπει να σου συμβεί για να καταλάβεις ότι πρέπει να φροντίζεις τον εαυτό σου;;;
Θύμωσα τώρα εεε!!!

Ξεκουράσου Γιώργο, ο οργανισμός σου, το σώμα σου και η ψυχή σου θα σε ευγνωμονούν.

mahler76 είπε...

εμένα ευτυχώς αυτό μου έχει συμβεί μόνο σε σχόλια όχι σε ανάρτηση. Καλή επιστροφή και την 28η θα κοιμηθώ κι εγώ μιαν ολόκληρη μέρα!!!!

Γιώργος Τ. είπε...

kat,

καλέ, ακόμα κοντομάνικα φοράμε.. Μην υπερβάλλεις!!!
Όσο για την φάση, μάλλον η πίτσα με τον ανανά θα φταίει!!

Γιώργος Τ. είπε...

Skouliki,

άγχος ποτέ! Παραμένω πολλά χρόνια μακριά και έτσι περνάω καλά!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

Γιώργος Τ. είπε...

lena_zip,

ε, εντάξει, μην νομίζεις ότι ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα.. Συνήθως έτσι κάνω, ζορίζομαι κάποιες μέρες και μία μέρα απλά λιώνω για να αντέξω μετά να ζοριστώ τις επόμενες!! Μη μου θυμώνεις! Θα είμαι πιο προσεκτικός!!!

Γιώργος Τ. είπε...

mahler76,

άντε με το καλό να έρθει η 28η τότε!! Και να την εκμεταλευτείς στο έπακρο!
Καλή βδομάδα!

manetarius είπε...

Μα είπα κι εγώ... ξέμεινε στο Μόντρεαλ αυτό το παιδί;
Άντε, καλή αρχή και πάλι! :)

YpNoS είπε...

Γιωργο να λειπεις οσο θελεις, γνωριζοντας οτι internet-ικά σημειωνουμε την απουσια σου, αρκει ομως να "εισαι καλα".

Καλησπερες!

Laplace είπε...

καλως επεστρεψες φιλε!
ολοι εχουμε περασει απο αυτες τις φασεις..
καλη εβδομαδα

Leviathan είπε...

kali arxi kai pali :) kai kali evdomada!! :)

Γιώργος Τ. είπε...

manetarius,

και δεν έμενα καλύτερα εκεί?!!! Μια χαρά θα ήταν!! Καλημέρα!

Γιώργος Τ. είπε...

YpNoS,

καλημέρα φίλε!! Χαίρομαι που σου έδωσα έμπνευση!!! Και ναι, "είμαι καλά"!!

Γιώργος Τ. είπε...

Laplace,

καλημέρα φίλε!! Σε ευχαριστώ!!

Γιώργος Τ. είπε...

Leviathan,

σε ευχαριστώ πολύ φίλε! Καλημέρα!