Σάββατο 22 Αυγούστου 2009

Canada (φωτογραφίες)

Κάτι το καλοκαίρι, κάτι η δουλειά που περιέργως έπεσε στο γραφείο, κάτι τα ΠΣΚς που δεν άφησα να πάνε χαμένα, κάτι τα μπάνια που πήγα μετά την δουλειά για πολλές μέρες σερί, κάτι η Forthnet που με έκανε να δέρνω το router μου, κάτι το ότι έπρεπε να διαλέξω λίγες από τις περίπου 2000.... Άργησαν οι φωτογραφίες!! Κάλλιο αργά παρά ποτέ όμως, ε?????



Montreal, η θέα από το μπαλκόνι!!


Green Day live στο γήπεδο του hockey


Το Montreal από ψηλά



Λίμνη μέσα σε (υπέροχο και τεράστιο) πάρκο στο Montreal


1000 Islands, Ontario




1000 Islands, Ontario




CN Tower, Toronto




Toronto, η θέα από τον CN Tower





Niagara falls (USA)




Niagara falls (Canada)





Μέσα στο καραβάκι που μας έκανε την βόλτα στους καταράκτες





Ο καναδικός καταράκτης από... κοντά!!!







Niagara falls by night






Πυροτεχνήματα στον Νιαγάρα

Για περισσότερες φωτογραφίες (και όχι μόνο) μπορείτε να με βρείτε στο Facebook... Αν μπείτε στον κόπο, γράψτε και ποιοί είστε!!!!

42 σχόλια:

manetarius είπε...

Ένα έχω μόνο να σου πω: ΟΥΑΟΥ!!!

lena_zip είπε...

Όχι δε θα γράψουμε ποιοι είμαστε. Θα μπούμε, θα κλέψουμε τις φωτογραφίες και θα φύγουμε χωρίς να πούμε τίποτα... 2 θα είμαστε... θα φοράμε κουκούλες και γάντια.

Παρεπιμπιπτόντως, καλούλες οι εικόνες...

Χαχαχαχαχαχαχα...

Γιώργος Τ. είπε...

manetarius,

αχ.... Κι εγώ το ίδιο λέω!!! Κι ας κοντεύει μόλις ένας μήνας που έχω γυρίσει!!!

Γιώργος Τ. είπε...

lena_zip,

χμ!! Έχω την εντύπωση ότι δεν θα μπορείς να τις δεις τότε!!!! Πάντως, αν γίνει καμιά στραβή και έχω στο βίντεο άτομα με κουκούλες, θα ξέρω που να ψάξω...!!!

NdN είπε...

Εχω πάθει πλάκα! Η θέα από το μπαλκόνι;;!!!!

Οσο για τον Νιαγάρα τι να σου πω. Θα πάω κάποια στιγμή. Μαγικές οι φωτογραφίες Γιώργο!

Unknown είπε...

Ζ Η Λ Ε Υ Ω !!!!

mahler76 είπε...

για την τοπική κουζίνα τίποτα?

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΓΥΡΙΣΑ.ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΠΑΛΙ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΤΑ ΛΕΜΕ.

Σταλαγματιά είπε...

Απίστευτες μοναδικές υπέροχες!!
Μου έδωσες και έναν ακόμη προορισμό Γιώργο.
Με μάγεψαν οι εικόνες σου και ειδικά ο καταρράκτης.
Θα παω οπωσδήποτε.
Τα τοπία εκπληκτικά αλλά και οι φωτογραφίες.
Ξέρεις ένα τοπιο από μόνο του μπορεί να είναι υπέροχο αλλά πρέπει να ξέρεις και από πια οπτική γωνία θα το τραβήξεις,
είναι υπέροχα μπράβο.

Γλυκό ξημέρωμα

Γιώργος Τ. είπε...

NdN,

Νιαγάρα θα ήθελα να ξαναπάω κι εγώ(και η αλήθεια είναι ότι είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα ξαναπάω!!)! Κυρίως για την πόλη που λόγω χρόνου δεν την χόρτασα!!
Την θέα του μπαλκονιού την συνηθίσαμε γρήγορα! Αλλά η πρώτη εντύπωση μου έχει μείνει!!!
Σου εύχομαι πραγματικά να καταφέρεις να πας!!

Γιώργος Τ. είπε...

twelf,

μην ζηλεύεις!!! 9 ώρες απέχουν και 700 €!! Μια απόφαση είναι!!

Γιώργος Τ. είπε...

mahler76,

επ!! Κάτι ξέρεις εσύ!!!! Μου είπαν ότι η καναδική "σπεσιαλιτέ" είναι το poutine (που προφέρεται "πουτσίν"!!)

Γιώργος Τ. είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

welcome back!!! Άντε, καλή προσαρμογή τώρα!!! Ελπίζω να πέρασες καλά!!

Γιώργος Τ. είπε...

Αναστασία,

συμφωνώ απόλυτα Αναστασιά μου!! Έτσι είναι... Σου εύχομαι να μπορέσεις να πας κάποια στιγμή!! Είναι πολύ ωραία!! Καλή σου μέρα!

KitsosMitsos είπε...

Τρομερά φαίνονται! Προς τα εκεί δεν έχω πάει ακόμη. Σύντομα...
Καλά να περνάς και πάντα τέτοια!

Skouliki είπε...

καλημερα φιλε

οι φωτο ειναι εκπληκτικες !!!
ωραιο ταξιδι

φιλια

Crazy Tourists είπε...

ΟΥΑΟΥ!!!!!
Θέλω κι εγώωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!

Τρελοτουρίστρια

kat. είπε...

μαλακισμένο!

Σκορπινα είπε...

Καλα ε...Μας ΠΈΘΑΝΕΣ...

Ρε τι φωτό είναι τούτες?
Μήπως να πάω καναδα την επόμενη φορά που θα βγω εξωτερικό????

Απαπαππα....

Φτού σου φτού σου και πάλι φτού σου...

Ζηλέυω ...

Γιώργος Τ. είπε...

KitsosMitsos,

θενξ!! Σου εύχομαι να πας πολύ σύντομα! Είναι πραγματικά υπέροχα!!

Γιώργος Τ. είπε...

Skouliki,

καλημέρα και welcome back!!

Γιώργος Τ. είπε...

Τρελοτουρίστρια,

να πας!! Να πας!!!! Εγώ πάντως σίγουρα θα ξαναπάω!!!

Γιώργος Τ. είπε...

kat,

I love you too!!!!!!

Γιώργος Τ. είπε...

Σκορπινα,

ωραιότατος προορισμός ο Καναδάς, να πας κάποια στιγμή!! Οι φωτογραφίες δεν τα δείχνουν όλα!!!

Fri είπε...

Πολύ-πολύ όμορφες!
Πάντα τέτοια όμορφα σου εύχομαι :)

Την καλημέρα μου...

Από μικρό κι από τρελό είπε...

είναι απίστευτες οι φωτος κ το συναίσθημα που δημιουργούν!
είναι όνειρο ζωής να κάνω κι εγώ ένα τέτοιο ταξίδι σε αυτά τα μέρη!

kat. είπε...

i know!!!!!!!!!

Manolog3 είπε...

Πολυ ωραιες οι φωτος!!

Να 'σαι καλα να ξαναπας (εκει και αλλου) :))

Γιώργος Τ. είπε...

Fri,

σε ευχαριστώ πολύ!! Και φυσικά ανταποδίδω!!

Γιώργος Τ. είπε...

Από μικρό κι από τρελό,

ότι και να φαίνεται στις φωτογραφίες, το να είσαι πίσω από την φωτογραφική εκείνη την στιγμή είναι κάτι το μαγικό!! Τίποτα δεν συγκρίνεται με αυτό! Εύχομαι να βρεθείς κι εσύ σε αυτά τα μέρη σύντομα!

Γιώργος Τ. είπε...

kat,

αφού το ξέρεις, γιατί μου φέρεσαι άσχημα?!?!??!?!

Γιώργος Τ. είπε...

manolog3,

σε ευχαριστώ! Θέλω να ξαναπάω σύντομα προς τα εκεί, ως βάση κιόλας για κάπου αλλού!!! Μακάρι!!

Leviathan είπε...

mia kai mia oi fotografies!! kali evdomada!! :)

Unknown είπε...

σιχαίνομαι του καταρράκτες του Νιαγάρα καθώς και τους Green Day.Ένα τραγούδι τους μου αρέσει μόνο..

Για πυροτεχνήματα τρελαίνομαι!Κ γενικά ο,τι με κάνει να κοιτάζω προς τα πάνω.

Φιλούνιαααα

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Άργησες Γιώργο μου, αλλά άξιζε τον κόπο...


Καλή εβδομάδα να έχεις.

Κώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com
twiter.com/kostasvloutis

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΟΛΑ ΚΑΛΑ;
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

tzonakos είπε...

Πολύ ωραίεες φωτογραφίες Γιώργο, πανέμορφο ταξίδι !
Να δω πότε θα καταφέρω να πάω κι εγω.

Γιώργος Τ. είπε...

Leviathan,

καλημέρα φιλαράκι!! Σε ευχαριστώ!!

Γιώργος Τ. είπε...

Πασχαλίνα,

my good facebook friend... Πώς είναι δυνατόν να σιχαίνεσαι Νιαγάρα και Green Day?? Πάντως, για τους Green Day, δεν τρελαινόμουν ούτε κι εγώ.. Αλλά έπαθα πλάκα όταν τους είδα live.. Αυτό μετράει πολύ σε ένα rock συγκρότημα..

Γιώργος Τ. είπε...

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ,

σε ευχαριστώ Κώστα μου!! Καλημέρα!!

Γιώργος Τ. είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

καλημέρα φιλαράκι!! Είμαι καλά!! Απλά τρέχω πολύ και έχω βγει τελείως εκτός ρυθμού!! Θα επιστρέψω σύντομα (ελπίζω)!

Γιώργος Τ. είπε...

tzonakos,

καλημέρα!! Σου εύχομαι να μπορέσεις να πας κάποια στιγμή (και σύντομα αν γίνεται!)! Υπέροχο ταξίδι που πιστεύω ότι θα ξανακάνω σύντομα (να είναι καλά ο φίλος)!!!!